moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

pondelok 18. septembra 2017

Narodeniny v Bojniciach

Celé leto som nemala príležitosť ísť niekam na dovolenku. Hlavnou príčinou bol nástup do nového zamestnania. V strede augusta mi skončila skúšobná doba a tak som uvažovala o tom, že by bolo treba ešte využiť zvyšok leta na nejaký malý výletík. Blížili sa moje narodeniny, tak som  naplánovala cestu do Bojníc práve na tento deň.




 Môj obľúbený obchodík v pozadí "Modrý deň" bol už v tom čase zatvorený, takže jeho návšteva sa nekonala.







 Zato návšteva Bojnického dvora mala tiež svoje čaro...



 Chalúpky, inak predajné stánky, s ručne vyrábaným tovarom už boli tiež pozatvárané

 tak sme si dali aspoň niečo pod zub......

 pre mňa grilované kuracie prsia so zeleninou,

 pre moju polovičku fazuľu, ako ináč?



 a od stola sme mali takýto krásny výhľad na veže zámku :)


Druhý deň sme strávili v rodnej obci môjho muža, ale o tom nabudúce. 
Ďakujem vám za návštevu aj prípadné komentáre.
Krásny večer vám prajem a dovidenia v ďalšom príspevku :)
♥♥♥
mončika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára