moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

nedeľa 9. októbra 2016

V raji

Túlavé topánky mám akosi prirástli k nohám a tak sme sa na záver leta ešte vybrali s celou rodinou na výlet do Slovenského raja. Vždy sa sem rada vraciam, pripomína mi to prázdniny zo školských čias.Lenže čas neúprosne plynie, detstvo je už dávna minulosť.... tentokrát som tu so svojími najbližšími oslávila svoje okrúhliny. Na tomto krásnom mieste budem mať o spomienku navyše. Milujem toto miesto, veď som sa neďaleko odtiaľto narodila a hoci celý svoj život žijem skoro o 300 km ďalej, nezanevrela som na tento kraj. Ani sa nedá, lebo je tu tak nádherne, že si ho každý zamiluje na prvý krát.

Dedinky...



























































Dobšinská Maša




 












Stratenská Píla
















Pri prameni Hrona
(paradoxom je, že žijem pri jeho ústí) 
 







Slovensko je proste nádherné!!!!!!!!

Ďakujem vám za návštevu
♥♥♥
mončika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára