moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

pondelok 26. septembra 2016

Dovolenka v Čechách 3. časť

Mariánské Lázně

 Ďalšia z ciest na našej dovolenke viedla do Mariánskych Lázní. Priznám sa, dlho som túžila vidieť na vlastné oči tieto svetoznáme kúpele...poznala som ich iba z fotografií  a fascinovala ma architektúra budov. Všeobecne som zaťažená na staré múry, krásne budovy a celkovo na architektúru zašlých čias. Kade chodím, tade fotím nemé múry, ktoré svojou krásou rozprávajú o svojej minulosti.




.....na pamiatku spoločné foto s mojou najmladšou sesternicou ♥

Spievajúca fontána :)



Počas našej návštevy z nej práve znela pieseň Titanic od Céline Dion.
 


Takéto lavičky sú osadené po celých kúpeľoch a aj na iných miestach v širokom okolí. Pre mňa táto na oko obyčajná lavička znamená viac, než by si kto mohol myslieť. Kovové časti lavičiek sú odliatky z bývalej zlievárne v Chodove, ktoré voľakedy dávno odlieval môj nedávno zosnulý ujo.


















Ak sa vám dnešná prechádzka páčila, pozrite si aj nabudúce môj nový príspevok :)

♥♥♥
mončika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára