moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

utorok 22. septembra 2015

Provensálske koreničky

Ani sme sa nenazdali a leto je preč.......
Popri zamestnaní, rodine, domácnosti a záhrady som stále niečo stihla vyrábať, len akosi nebolo času na publikovanie. Tak teraz to napravím!                                                                                               Na želanie som vyrobila koreničky, ktoré by sa hodili do záhradnej pizzérie na dvore rodinného domu. Možno si budete pamätať na darček ku kolaudácii. Bez udania témy alebo motívu som musela iba vymyslieť, ako by mali vyzerať. To "iba" nebolo až také jednoduché. Dlhé dni som s tým ani nepohla, lebo som nemala predstavu, čo s nimi. V poslednej chvíli pred termínom na odovzdanie ma konečne kopla múza a som šťastná, že zákazník bol veľmi spokojný.


Vám sa ako páčia?
Ďakujem za návštevu aj milé komentáre:)
Majte krásny večer!!!
mončika


2 komentáre: