moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

nedeľa 28. decembra 2014

Čas na dobrý čaj

Vonku zase sneží, stmieva sa ...Je ten správny čas na teplý čaj. Práve som dopiekla makový a orechový koláč, tak spokojne zapaľujem sviečky, zalejem si jeden z mojich nových čajíkov a píšem tento príspevok. Sviatky sa pominuli, zajtra už musím do práce, tak si vychutnám ešte tento posviatočný večer po svojom. Nech sa páči, relaxujte so mnou.....

 malá časť zbierky čajov.....tieto sú najnovšie


 ....čaje z Turecka sme dostali ako suvenír z dovolenky....

 ....a tento som dostala pod stromček, tak idem ochutnávať....



 Týmto moja zbierka zďaleka nekončí. Nasušila som si levanduľu, medovku, šípky, lipu.......

 ...a pred Vianocami som si urobila malú radosť ďalším čajíkom vo vintage plechovke, nabudúce vám ho ukážem.....Je presne od tohoto istého výrobcu........
Nádherná plechovka, mám dve radosti v jednom:




Majte príjemný večer!!!!!!!!!
♥♥♥
mončika

6 komentárov:

  1. U mňa je to podobne Monči ... zajtra do robotky, tak si vychutnávam ešte trochu leňošenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja este do robotky nemusim, ale sviecky tiez zapalene a jasminovy vianocnny cajik v kanvicke, tak nech ten zajtrasi pracovny den zvladnete.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná ta plechovka s Eiffelovkou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemám rada jak všichni v Česku si neumí vychutnat dobrý a kvalitní čaj a pijí jen ty sackove.ja jsem na čaj i kávu hodne vysazena. Čajů mám doma hodne ale jen ty sypane a zručných části světa a doma si je vařím ! Takže dávám palec nahoru za ten článek
    A taky přeju hezkého Silvestra a šťastný nový rok

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Monika sviečky dorazili v poriadku. Ešte raz ďakujem. Želám Ti všetko dobré v novom roku. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo!! Aj tebe prajem do nového roku všetko iba to najlepšie :)
      m.

      Odstrániť