moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

utorok 9. decembra 2014

Anjelská súťaž

Dnes slávi môj blog druhé narodeniny.  Za tie dva roky som tu našla niekoľko nových virtuálnych priateliek, spriaznených duší a hromadu inšpirácie. Chcem vám poďakovať za vašu priazeň aj návštevy a komentáre na mojom blogu. Komu sa páči moje tvorenie, má možnosť zapojiť sa do tejto malej súťaže. Podmienky sú jednoduché: stačí ak ste čitateľkou (čitateľom) tohto blogu a pod príspevkom  zanecháte komentár s mailovou adresou. Môžete, ale nemusíte, zdieľať túto súťaž na vašom blogu alebo na G+.                             Losuje sa 20. decembra o 20.00 hod.




 Prajem vám veľa šťastia!!!
♥♥♥
mončika

10 komentárov:

  1. Monicka, anjelikov milujem tak do tejto sutaze sa musim jednoznacne prihlasit :) Vzdy k tebe rada nakuknem.. :), pa Zuzana (zuzka.cedulova@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi priznám sa, že som bola zvedavá, kto bude prvý. Tak trocha som tušila, že by si to mohla byť ty. Som rada, že som ťa tu spoznala. Tak ti, ako vlani, držím palce.
      m.

      Odstrániť
    2. :))) no vies, kombinacia anjeli a sutaze to je moje : )))

      Odstrániť
  2. Dobrý den, máte krásné výrobky, používáte úžasné motivy, velmi se Vám povedla ta kotva. Ivana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivanka :) Napíšte mi ešte mailovú adresu.
      m.

      Odstrániť
    2. Dobrý den, moje adresa je ivana.ciz@post.cz. Děláte u vás na Slovensku taky adventní věnce? Pokud ano, máte je s andělíčky? Viděla jsem u vás na blogu oválnou mísu s čísly. Jednoduché a pěkné :-)

      Odstrániť
    3. Priznávam, že sebe som ešte neurobila. Ale keď dokončím pre každého výrobu darčekov, prídem na rad aj ja. Ale určite bude slúžiť iba na dekoráciu, zapáliť by ju bolo škoda. Adventný veniec nemám, akosi som nestíhala, tak som narýchlo urobila ten so sivými sviečkami.
      m.

      Odstrániť
  3. Monika, krásne sviečočky rada sa zapojím a prajem Ti veľa ďalších kreatívnych nápadov. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, potešila si ma. Držím palce :)
      m.

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť