moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

sobota 20. decembra 2014

.....a je vylosované.......

Prišiel čas losovania a bola som veľmi zvedavá, ako to celé dopadne. Keďže boli len tri zúčastnené súťažiace, o to zvedavejšia som bola, ktorá z nich to bude.

Osudie je pripravené a idem na to: 


Je presne 20.00 hod. a teraz som strašne zvedavá, ktorá z troch to bude....



.....a srdečne gratulujem Andrejke!!!

Pretože boli iba tri účastníčky, rozhodla som sa, že aj Zuzka a Ivanka dostanú odomňa anjelské darčeky ako poďakovanie za účasť.
Takže ,dievčatá, budete mať o jeden darček pod stromčekom viac. Úprimne ma potešila vaša účasť, ešte raz ďakujem :)

Prajem Vám všetkým Krásny adventný víkend.

♥♥♥
mončika

8 komentárov:

  1. Jeej anjelik to je od teba moc milé... Dakujeme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, veď sú Vianoce.... Pekné sviatky ti prajem!
      m.

      p.s. adresu mám

      Odstrániť
    2. Moniii ďakujem moc krásne. Až teraz som si to bola vyzdvihnúť z posty. Ale o to viac sa teším určite to dám na stránku a pochválim sa akú mám super virtuálnu kamarátku. :) ešte raz ďakujem, Pa Z.

      Odstrániť
    3. Drahá Zuzka, teší ma to o to viac, keď viem, že máš radosť :)
      m.

      Odstrániť
  2. Monika, vo víre prác ani nestíham sledovať úplne všetko. Som natešená, sviečok nie je nikdy dosť a naviac tieto sú špeciálne. Ďakujem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Teší ma, že som ti urobila radosť.Donca aj farebne zapadnú do tvojho interiéru. Prajem ti krásne sviatky!
      m.

      p.s. pošli mi adresu, prosím ťa.

      Odstrániť