moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

sobota 29. novembra 2014

Papierový veniec

Advent sa k nám približuje čoraz rýchlejšie a tak stále rozmýšľam, čím oživiť príbytok. Vaše blogy sú pre mňa studnicou nápadov a inšpirácie. Hlavne v tento predvianočný čas sa to tu hemží novými dekoráciami a tvorivými nápadmi. Veniec z papierových kornútkov som si už dávno chcela vyrobiť, akurát som mala jeden menší problém a to s materiálom. Knihy si nadovšetko vážim a v mojej knižnici mám iba samé klenoty. Neprichádzalo do úvahy, aby som niektorú z nich načala. Dokonca v lete som našla pri kontajneri vyhodenú knihu a hneď som si pomyslela, že tá sa stane obeťou. Lenže ani tak som nemala to srdce. Náhradné riešenie istila tlačiareň a  notová osnova z internetu.






Prajem vám krásnu adventnú nedeľu!

♥♥♥
mončika

1 komentár:

  1. Páči sa mi ako si sa vynašla. Ja knihy obtrhávam jedna radosť :-) Veniec je veľmi pekný.
    Tina

    OdpovedaťOdstrániť