moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 20. novembra 2014

Modrý deň v Bojniciach

Po nekonečne dlhom čase som sa minulý týždeň zas dostala do Bojníc. Vďaka voľnu v práci som sa  zviezla so svojim mužom na služobku. Ako som už dávnejšie písala, nenechám si ujsť návštevu môjho obľúbeného obchodíku. Je to pôvodne kvetinárstvo, v ktorom šikovné ručičky uviažu  tie najkrajšie kytice. Okrem kvetov sa ich sortiment  stále rozširuje o  krajšie a voňavejšie vecičky. Naposledy som tu zanechala príspevok o francúzskych mydielkach, ktoré som si tam kúpila. Tentoraz som išla cielene za levanduľovými vonnými olejčekmi. V obchodíku majú veľké množstvo iných nádherných a voňavých maličkostí. Kúpila som si ešte šedé sviečky, ktoré mi padli do oka. A keby sme mali viac času, tak by mi určite ešte padli do oka aj iné drobnôstky, no aspoň som si nespravila prievan v peňaženke. Verte, že brala by som všeličo, napríklad plechové srdiečka, alebo škótske mydlá v tvare medvedíka, alebo sypané čaje, alebo lampáše a možno klobúkové krabice, alebo.......asi všetko. Dúfam, že do Vianoc sa mi podarí využiť ešte jednu takúto príležitosť, lebo ten obchodík, baby!!!! to je paráda. Ak by ste mali cestu do Bojníc, určite si nájdite čas a nakuknite do Modrého dňa. Aj váš deň bude potom celý modrý-alebo ružový? To je fuk. A aby ste ho ľahšie našli, nafotila som vám ho z ulice.







Keď budete odchádzať z obchodíku, naskytne sa vám pohľad rovno na zámok.


Môj skromný nákup vám tiež ukážem:




Prajem vám krásny večer a ďakujem za vašu návštevu :)

mončika
♥♥♥

1 komentár:

  1. no Monika, skvelí nákup :) tiež mam rada tieto vecičky..pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť