moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

pondelok 27. októbra 2014

Jarmočné

Tak som konečne tu so sľúbeným príspevkom. Dnes som išla do práce o niečo neskôr ako inokedy, tak som využila slnečné ráno na fotenie. Už vlani som na jarmoku objavila Rumunov, čo čipky predávali. Keď som sa prechádzala medzi stánkami s remeselnými výrobkami, mala som jeden hlavný cieľ a to- nájsť čipkára. Na moje potešenie prišli aj tento rok, milý manželský pár, ktorí ponúkali obrovské množstvo čipiek. Krajky, jedna krajšia ako druhá. Veru, mala som problém vybrať si. Najradšej by som brala všetky. Ktorú z týchto by ste tam nechali? Asi ani jednu, predpokladám....






U vareškárov mi padla do oka veľká drevená lyžica, alebo skôr cedník, vhodný hlavne na halušky a pirohy.



Medovinu vám fotiť nemusím, tú poznáte. A tá naša aj tak padla za obeť ako medicína, keď sme boli prechladnutí.

Ďakujem vám za návštevu, aj milé komentáre a prajem krásny večer !!
mončika


2 komentáre:

  1. krásne úlovky...jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mončikrajky jsou úchvatné. Taky jich nikdy nemám dost. :-) Lenka

    OdpovedaťOdstrániť