moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

pondelok 15. septembra 2014

Pre Maťku na mena

Dlho som rozmýšľala, čím obdarujem svoju kamošku u ktorej som zároveň zamestnaná......
Termín mena sa približoval a stále žiadny nápad. U mňa platí zásada, že keď ma tlačí čas, vymyslím a urobím aj nemožné. Dva dni pred sviatkom ma napadlo, že ešte nemá odomňa lopárik. A keďže aj Maťka  prepadla  vidieckemu a hlavne  provensálskemu štýlu, bolo to zrazu jasné. Otázka znela-ako to urobiť? Povedala som si, že je na čase vyskúšať transfer! No ale čo čert nechcel? Totálna pohroma! Farba sa rozpila, dokonca chytila akýsi šedo-zelený nádych, juj, ale som bola nešťastná.... Tak rýchlo celé pod vodu, po vysušení ešte pod šmirgeľ a na druhý deň znova.....ale bez transferu. Skúsenosť s dekupážou to istí aj v tomto prípade, vytlačila som motív na bielu servítku a daj ho lepiť.... A tak vznikol tento lopárik:




Nakoniec som bola spokojná s výsledkom a ani nevidieť, že je to servítka.... a hlavne, že sa Maťka prenáramne tešila. To mi urobilo najväčšiu radosť.
Tak sa majte krásne a ďakujem vám za návštevu!
♥♥♥
mončika

4 komentáre:

  1. Veruže tú servítku vôbec nevidieť a vybrala si aj pekný motív !
    J,

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny lopárik, ani sa nedivím, že sa jej páčil :-)
    Pekný podvečer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. MOC HEZKÝ DÁREČEK.
    VYDAŘIL SE.
    PĚKNÝ VÍKEND PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné, povedené. Ani se nedivím, že se dárek líbil :-)
    Ahojky, Lenka

    OdpovedaťOdstrániť