moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

streda 16. apríla 2014

Truhlička

Ahojte moje milé blogerky, 
po dlhšom čase som zase tvorila. Tvorenie mi už dosť chýbalo a keď sa blížil termín narodenín mojej drahej kamošky Martinky, tak som mala o to väčší dôvod pustiť sa do roboty. Za dve hodinky bol darček na svete. Truhlička je v jej obľúbenej zelenej farbe.





V Kiku som natrafila na krásne samolepiace korunky a pečate, ktoré som tam nemohla nechať. Hneď som po jednej vyskúšala:






Pečate majú monogramy od A po Z. Veľmi som sa im potešila.




Ďakujem vám za návštevu a všetky komentáre, ktoré ma vždy potešia!
mončika

5 komentárov:

  1. Monika, truhlicka je krasna...:) kamoske sa bude urcite pacit...pa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné...truhlička aj vajíčka...v jemných farbách.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne tvorenie Monči! Kamarátke sa truhlička iste bude páčiť, je krásna a hlavne s láskou robená. Prajem ti príjemné prežitie veľkonočných sviatkov, pa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééé... no ta truhlička je úžasná!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ha... menim svoj nazor na decoupage aj na krabicky..krajka ma absolutne presvedcila ;-)

    OdpovedaťOdstrániť