moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

pondelok 14. apríla 2014

Po víkende

Strávili sme nádherný víkend na našej záhrade. Počasie nám prialo a ako uvidíte na fotkách,  slnečné lúče vytiahli zo skrýše aj jašteričky, ktoré sa slnili na našej záhradke.


A ešte mi aj zapózovali.....




Aj naša Nera si užívala slnečné lúče...



Posledné tulipány sa krásne dopĺňajú s orgovánom



Starý obrus dosluhoval, potrebovala som už nový. Ibaže som dlho nemohla nájsť ten správny. Nie som zástancom gumených obrusov, ale je  priam nevyhnutnosťou do kuchyne, v ktorej sa na stole dejú dôležité úkony spojené   s prípravou gulášu alebo grilovačky. Vtedy som rada, že takéto obrusy jestvujú. Horšie je to už s ponukou, čo sa týka vzorov. Niektoré sú totálne nevkusné alebo príliš pestrofarebné. Kúpu som stále odkladala a nakoniec si ma našiel sám.
Keď som ho zazrela, nechcela som veriť vlastným očiam.Ten vzor ma dostal okamžite, tak šup s ním do košíka. Bol jediný a čakal iba na mňa.

Som ním očarená. Páči sa vám tiež?

V každom prípade vám ďakujem za návštevu aj milé komentáre. 
mončika

3 komentáre:

  1. Aká krásna jašterička (tá prvá)! Takú som u nás ešte nevidela, iba tie maličké, vždy sa rýchlo stratia v tráve. Ale tá prvá je úplne iná a asi aj oveľa väčšia, že? Nera je tiež roztomilá, rozumela by si s mojím Nerom :-) Ten si takisto užíva teplúčko, už sa nemusí chúliť niekde v búde, ale veselo sa vyvaľuje v tráve. Kvietky máš tiež prekrásne, užívaj si ich. Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tá zelená bola krásna veľká:)
      m.

      Odstrániť
  2. Jé, takový podnájemník by se mi taky líbil:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť