moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

piatok 7. marca 2014

Savon de Marseille

Tentokrát som chcela vyskúšať aj iné, než levanduľové vône a tak som si ešte po sviatkoch(vianočných) priniesla z výletu z Bojníc tieto voňavé francúzske mydlá. Na námestí je milý obchodík, ktorého návštevu nevynechám ani raz, keď sa ocitnem v Bojniciach. Podarí sa mi to dva - tri krát do roka. Zakaždým si donesiem čo len maličkosť. Naposledy som tam objavila tieto mydielka, no výber mali taký veľký, že som mala obrovskú dilemu. Ale vybrala som si:




Napokon som u nás natrafila na tieto mini mydielka, pre porovnanie som ich fotila pri štampedlíku s fialkami. Sú len o kúsok väčšie než štolverky.



 Tentokrát som levanduľovej neodolala.







Ďakujem vám za návštevu a všetky predošlé komentáre. Prajem krásny slnečný víkend:)
mončika

3 komentáre:

  1. Hmm... voní až sem:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moni, tyhle voňavoučké mýdélka mám taky ráda ...... dávám si je do šuplíku se spodním prádlem, krásně pak voní ..... přeji ti krásnou sobotu a neděli .... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to musí byť krásna vôňa! Ja už dlho túžim po takýchto mydielkach, ale akosi som sa k nim ešte nedostala :) A tie minimydielka sú roztomilé, tak nech ti pekne prevoňajú každý deň! papa

    OdpovedaťOdstrániť