moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 27. marca 2014

Rámik

Pekný deň prajem každému.

Môj deň je o to krajší, že mi dorazil vysnený fotorámik vydražený v aukcii.  Dlho som hľadala nejaký pekný starožitný rám a nedarilo sa mi. Až vďaka Jazmínke z predmestia, ktorá mi poradila mrknúť sa na aukro, sa mi to podarilo. Bolo to tak trocha z rozmaru, ale hlavným dôvodom bol fakt, že som na fotografiu mojej nedávno zosnulej mamičky chcela niečo neobyčajné.Tak sa pozrite, aký je nádherný........






Ďakujem za návštevu aj milé komentáre a teším sa na vaše nové príspevky:)
mončika

2 komentáre:

  1. Júúj Mončika ten je svetový!teším sa s Tebou :-).Pekne si ho naaranžovala,mamička ma dôstojné miesto a je stále s Tebou.pekný deň prajem,pa jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, si veľmi milá. Čakám ešte na jeden, už je na ceste ku mne. Teším sa:)
      m.

      Odstrániť