moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 10. októbra 2013

Choroba

ma prikovala k posteli...horúčky, hektolitre čaju, tony vreckoviek.... veď to určite poznáte aj vy. Domáce práce zostali na dcéru a muža a samozrejme aj nákupy. A keďže mám milujúcich blížnych,  z nakupovania sa nevrátili iba s potravinami, ale potešili ma krásnymi kytičkami. Ružičky som dostala od muža...





.
gerbery od dcéry
  

Ešte predtým, ako ma tá pliaga dostala, stihla som si vyrobiť etikety na koreničky    
            
Predtým vyzerali takto: No uznajte, že je to hrôza. Neprišli mi ale také hrozné dovtedy, kým som neobjavila vaše blogy, na ktorých som našla kopu dobrých inšpirácií a rád.
Akonáhle choroba ustúpila, hneď som sa pustila do tvorenia, lebo som súrne potrebovala maličký darček. Mala som po ruke ešte posledné na bielo natreté srdiečko a bolo to jasné....





Medzitým mi dorazil omeškaný darček k narodeninám. Tieto krásne soľničky som si vyhliadla na jednom z e-shopov a zatúžila som po nich. Lenže ich nemali na sklade, tak prišli s omeškaním jedného mesiaca. Hlavne, že sú už u mňa doma a môžem sa z nich tešiť.
Ďalší darček som dostala od brata a švagrinej. Priniesli mi ho z nákupov v IKEA.
Ďakujem tým, ktorý prišli až na koniec tohoto príspevku a teším sa na  milé komentáre.
mončika

6 komentárov:

  1. ahoj Mončika.prajem skoré uzdravenie :-).ani neviem čím začať ale asi pochválim manžela za tie nádherné kvety.je to moc milé a musím sa pochváliť že aj ten môj mi priebežne nosí ruže.koreničky v novom šate sú fantastické a srdiečkový darček určite poteší.koreničky a darčeky z Ikea sú parádne.lampáš mám aj ja a z utierok som si ušila vankúše a vrecká.asi toľko :-).prajem Ti príjemný nastávajúci víkend.pa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak nech si rýchlo zdravá, lebo ako vidím....treba prerábať staré dekorácie....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný22:49

    Kvety sú krásne, som rada, že si teraz v poriadku :)
    Nádherné ako darček, ale srdce romantického :)
    Zdravím, prajem Vám veľa zdravia.

    Rada

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Monči, dúfam, že už si v plnej sile :) a idem chváliť. Koreničky sú ako z úplne iného sveta, perfektná premena. Máš okolo seba ľudí s dobrým srdcom, darčeky vybrali podľa tvojho vkusu, krásne solničky aj tie z IKEA (mám rovnaké utierky, sú super). A musím pochváliť aj manžela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Monika, dúfam , že si už fit a dodatočne všetko najlepšie k narodeninám.
    ....také darčeky by som aj ja brala.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Mončika, prajem skoré uzdravenie a veľa síl do ďalšieho tvorenia. Máš to krásne, šikovné ručičky.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť